close


Just a little moment.會覺得沒有什麼意義,會覺得孤單和無聊。


在深夜裡,腳下踩著電毯、手上指甲油未乾,窗外寂靜無聲,卻又有風的流散。



I walked through the city, without a place to stay.


風在吹。拉攏了襟口,手一如既往的血液阻塞。







Something I drowned into, I didn't hate it but couldn't find a way to escape.


Why should I keep dreaming, with this tiny little moment?



Whispered, scratched,  bubbled.

I held it breezily.







我厭倦了這樣的測試,學會了不再測試,別人的本意。


因為這本身傷人,傷的還往往是我。




只是,在這樣的夾縫間,情不自禁小小祈求:別這樣,Please。虔誠地說著。

I hate to face that truth, even to think about it is hard to bear, You can ruin everything, including me.




還沒看夠冬日的風景,就開始想念春日。


此刻,縈繞在我腦中還是冷風過境而非繁花盛開。只是我已不想再忍受冬日特別的疼痛,某些地方,被風吹了就作痛。








冬天容易想到失去,看不見得到。


而我一如既往,想找個地方蜷縮起身子,閉上眼,不看不聽不想。


Hope you can wake me up.


只是,別用傷人的事實叫醒我。我以為自己已千錘百鍊,但也明白這是不能經過考驗的直覺。


在夢裡,我依舊愛你。雖然寒風依舊,我知道。


Give me a little moment to forget, so I can hold you again in the dream.


I miss you so much but couldn't tell.


等待身軀漸漸變暖,闔上眼,入睡。夢裡不再有這些年。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Finverota 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()